We maken graag
mooie dingen
die werken.

We got this.

Het is maar net wat nodig is om gehoord te worden. Een zucht in een stille kamer staat gelijk aan een schreeuw in een vol stadion. Schreeuwen in een kamer is voor niemand leuk. Zo werkt het voor onze concepten ook; de juiste vorm voor de juiste omgeving.

Heb je ook iets met mooi werk, beweging en sensatie? 

Expertises.

Concept.
Springschans voor ideeën

Niets is leuker dan ideeën verzinnen: alles kan en alles mag, en zelfs de sky is geen limit. Na het bijschaven van zo’n idee om het geschikt te maken voor een bepaald doel, heet het idee ineens ‘concept’. De kunst in dit proces van idee naar concept is uiteraard om de kracht van het oorspronkelijke idee niet te verliezen zodat het ingezet kan worden voor het communicatiedoel. Op deze manier vertalen we de vraag van opdrachtgevers naar creatieve en verrassende communicatieconcepten. Daarmee weten we zowel on- als offline projecten te realiseren die aansluiten op de belevingswereld van de doelgroep.

Ontwerp.
Landing met resultaat

Voor een ontwerp is mooi zijn niet genoeg. Een ontwerp is alleen geslaagd als de boodschap ook aankomt bij de doelgroep en deze tot actie aanzet. Een mooi ontwerp dat hier niet in slaagt is te vergelijken met een weliswaar ijzersterke tekst in de verkeerde taal: die had net zo goed niet sterk kunnen zijn. Het doel is met andere woorden niet de boodschap over te brengen door zomaar een mooie combinatie van kleur, vorm en tekst, maar door een juiste en aansprekende combinatie van kleur, vorm en tekst.

Infographics.
Visualisaties als meerwaarde

Al in de tijd van de rotstekening wisten mensen dat het visualiseren van informatie zinvol is. Want hoewel we over meerdere zintuigen beschikken, zijn onze hersenen bijzonder goed geschikt voor het visueel verwerken van informatie: grofweg de helft van onze hersenmassa wordt erbij betrokken. We verwerken informatie in beelden daardoor sneller en onthouden het beter dan informatie in welke andere vorm dan ook. Dat een beeld (ons) meer zegt dan duizend woorden is dus niet slechts een cliché, maar een waarheid die – zeker vandaag, in het informatietijdperk – erg goed van pas kan komen.

Dus, concreet:

  • Grafisch ontwerp
  • Campagnes en acties
  • Identiteit en huisstijl
  • Infographics
  • Illustraties
  • Boeken en Magazines
  • Animatie
  • Interface ontwerp
  • Jaarverslagen en rapporten

FollowFb.Ins.Lin.
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!